SERONOKNYA BACA AL-QURAN EKSKLUSIF WANITA NI....

Wahh…sudah lebih 100,000 unit terjual Al-Quran Tagging eNuur ini.
Kenapa ia dinamakan Al-Quran Tagging Eksklusif Wanita??
Kerana setiap inci dari bahagian luar sehingga ke bahagian dalam, memang direka khas dan
eksklusif untuk wanita.

1st-Image
hard-cover-book

Premium Cover

Cover Al-Quran lebih menarik,
berkualiti tinggi dan lebih tahan lasak,
Jahitan yang kemas pada bahagian tepi.

reader

SIMPLE TAGGING

Ayat tagging yang lebih simple
dan mudah faham, juga yang menyentuh
kehidupan.

four-circles-symbol

4 WARNA PILIHAN

Al-quran tag ekslusif wanita ini hadir
dengan empat warna yang eksklusif iaitu
gold, turquoise, purple dan pink

Image-2-rev

Corak Bunga kekwa

Reka bentuk corak bunga Kekwa, sangat sesuai dan sinonim dengan wanita.

Cover Yang Tahan Lasak

Cover Al-Quran tagging eksklusif wanita sangat berkualiti tinggi dan tahan lasak. Jahitan pada bahagian tepi kulit pula memberikan sentuhan eksklusif dan kekemasan yang unggul.

Warna Cover Yang Eksklusif

Al-Quran tagging eksklusif wanita ini hadir dengan empat warna yang sangat eksklusif iaitu ​gold, turquoise, purple ​ dan​ pink. ​ Bukan sekadar cantik, ia juga merupakan panduan hidup yang sungguh lengkap dalam 1 naskah indah ini.

Zip Berwarna Keemasan

Al-Quran tagging eksklusif wanita juga direka dengan zip dibahagian luar, menampakkan ia sangat kemas dan senang untuk dipegang.

Anti Silau

Material ​ kertas yang anti silau dan ringan, sangat sesuai untuk semua peringkat umur.

Cermin Dibahagian Dalam Al-Quran

Cermin! Wanita tidak dapat lari dari cermin, jadi rekaan Al-Quran tagging eksklusif wanita ini disertakan cermin comel dibahagian dalamnya. Baca Al-Quran pun kena pastikan diri kemas, bersih dan cantik tau

Lengkap dengan Hukum Tajwid Berwarna

Alhamdulillah yakin nak membaca Al-Quran dengan adanya panduan tajwid kod berwarna, tanda waqaf dan panduan berwaqaf.

Padat dengan Maklumat

Walaupun sudah ada kod tajwid berwarna, Al-Quran ini juga mempunyai asbabun nuzul iaitu penceritaan mengenai bagaimana ayat tersebut diturunkan oleh Allah S.W.T, juga mempunyai Asmaul Husna dibahagian depan dan belakang Al-Quran. Hadith sahih dan juga ‘Ibrah” iaitu pengajaran daripada ayat tertentu juga diberikan. Malahan semuanya diterangkan di dalam Bahasa Melayu.

Resam Uthmani

Resam Al-Quran yang diterima pakai di Malaysia adalah Resam Uthmani. Cetakan tulisan juga memenuhi kriteria Resam Uthmani, yang mana tulisannya sangat jelas dan senang untuk dibaca.

Bahagian Dalam Yang Berwarna-Warni

Apabila membuka al-quran Al-Quran, rasa sangat seronok untuk membaca Al-Quran, helaian muka surat dan tagging yang berwarna warni, menceriakan lagi Al-Quran.

Highlite ​ Ayat Berkenaan Wanita

Ayat yang bertanda merah jambu ini ​mempunyai hubungkait dengan wanita. Ia ditandakan bagi memudahkan para wanita untuk membaca dan memahami secara ringkas perkara- perkara yang berkaitan wanita dan kekeluargaan​. Tambahan, dengan adanya penerangan yang lebih lanjut di bahagian bawah pada helaian tersebut, Subhanallah! lebih jelas dan mudah memahami maksud ayat tersebut.

APA ITU AL-QURAN TAGGING?

Al-Quran yang ditampal padanya tag. Tag tersebut adalah mengenai doa-doa dalam Al-Quran, kisah-kisah nabi dan ​keypoint kepada terjemahan.

Contoh Ayat Tagging
✔ Keterangan ayat (contoh: Perniagaan dengan Allah)
✔ Doa (contoh: Doa zuriat)
✔ Ayat peringatan (contoh: Ingatlah Allah)
✔ Ayat larangan (contoh: Jangan putus asa)
✔ Perintah / suruhan (contoh: Jadilah pemaaf)
✔ Ayat pujukan (Anda sedih? Ada ayat pujukan)
✔ Tips (contoh : Cara berdakwah)
✔ Kisah-kisah Nabi (Nabi Musa, Nabi Adam, Nabi Nuh dan lain-lain)

KEISTIMEWAAN LAIN YANG ADA PADA AL-QURAN TAGGING EKSKLUSIF WANITA

TAGGING YANG SENANG DIFAHAMI DAN KEMAS

Alhamdulillah dengan adanya tag yang sangat kemas ini, lebih mudah
memahami maksud ayat al-quran. Ayatnya yang ringkas dan mudah
difahami.Jadi lebih tertarik untuk mendalami maksud tafsir tersebut.MasyaAllah

Stiker Juz

Mudah membaca Al-Quran dengan adanya stiker juz yang ada ditampal pada permulaan juz. Subhanallah, mudah sekali untuk mencari jika ingin membaca atau menghafal juz-juz tertentu. Biasa dengarkan orang cakap One Day One Juzuk (ODOJ) tu? Jadi, tag pembahagian juzuk boleh digunakan untuk capai target One Day One Juzuk. Dalam sehari target baca satu juzuk.

Manual-Tagging

Kelulusan Kementerian Dalam Negeri (KDN)

Al-Quran yang telah mendapat kelulusan dari KDN adalah Al-Quran yang telah melalui proses semakan dengan teliti dan bebas kesalahan cetakan. Alhamdulillah Al-Quran ini mempunyai kelulusan KDN.

Tag Yang Ditampal Secara Manual

Tag yang ditampal adalah secara manual. Ditampal satu persatu pada ayat Al-Quran. Sebuah Al-Quran mengambil masa kira-kira 3 jam untuk disiapkan. Wow Al-Quran tagging eksklusif wanita ini hasil tangan je, sangat teliti proses taggingnya.

Nafeesa dan Safeeya

Nafeesa ialah Al-Quran tagging yang mempunyai bilangan tag sebanyak 198 tag termasuk stiker juz. Manakala safeeya adalah Al-Quran tagging yang mempunyai bilangan tag sebanyak 383 tag, yang mana ia adalah sambungan dari tagging nafeesa. Tambahan 185 ayat menjadikan jumlah keseluruhan adalah 383 tag termasuk stiker juz.

image48

Mudah Dibawa Ke Mana-Mana

Dengan cover Al-Quran tag eksklusif wanita yang mempunyai zip ini, senang untuk di bawa ke mana- mana. Saiznya yang sederhana, mudah untuk dipegang dan dimasukkan ke dalam beg.

spesifikasi...

Saiz

17.5CM x 24CM (Saiz A5)

Warna

Gold, Turqoise, Purple dan Pink

Ketebalan

160 mm

MAKLUMBALAS POSITIF YANG DIBERIKAN OLEH PELANGGAN KAMI..

No data was found

Team eNuur pernah masuk rancangan Assalamuailaikum
di TV Al-Hijrah tau.

Al-Quran Tag eNuur sudah dikenali diperingkat antarabangsa. Ramai pelanggan Al-Quran tag eNuur yang tinggal di Singapura, Indonesia, Brunei, Dubai, Afrika, Switzerland, Australia, Jepun, Abu Dhabi dan sebagainya dah dapatkan Al-Quran tag eNuur ini.. Wahh! Terbaik la..Malah Sudah lebih 100,000 unit al-quran tag terjual tau..Alhamdulillah

Instafamous ​ dan Artis

Alhamdulillah, Al-Quran eksklusif wanita ini juga telah digunakan oleh Instafamous dan Artis di Malaysia ini dan ​feedback ​ mereka sangat positif. Jom dengarkan apa kata mereka tentang Al-Quran tagging eksklusif wanita ini.

1000 Buah Al-Quran yang Pertama akan Perolehi Freegift yang ISTIMEWA!

Wow! Bestnyer…. Beli Al-Quran tapi dapat pelbagai freegift yang comel-comel !
Berbaloi sangat-sangat! Kad doa yang mempunyai pelbagai doa Nabi, dicetak dengan corak yang menarik.
Kalendar meja yang cantik ni boleh diletakkan di meja pejabat tau. Kad zikir yang mempunyai asmaul husna dan mempunyai corak
dan saiz yang sangat comel.

TUNGGU SEKEJAP! Bukan itu sahaja tau..

contest-gelang-emas

Bagi setiap pembelian Al-Quran tag eNuur, anda berpeluang memenangi hadiah seutas gelang emas.
Sangat best, beli Al-Quran tapi dapat macam- macam. Best sangat. Rugi kalau tak grab sekarang.

Siapa Yang Perlukan Al-Quran Eksklusif Wanita Tag by eNuur ni?

Bagi mereka yang ingin membangkitkan rasa semangat membaca Al-Quran dan untuk lebih memahami Al-Quran.

mother-397956_640

Diri Sendiri & Keluarga

Mereka yang paling ideal untuk mendapatkan Al-quran tag eNuur ini ialah anda sendiri beserta keluarga.

Hantaran-Perkahwinan

Untuk Orang Tersayang

Al-quran tag eksklusif wanita adalah pilihan yang tepat untuk diberikan kepada orang tersayang

Haji-dan-Umrah

Ketika Umrah & Haji

Al-quran tag eksklusif wanita juga adalah satu barangan wajib yang perlu anda bawa apabila menunaikan umrah atau haji.

Ketika Travel

Al-quran tag eksklusif wanita yang mempunyai saiz yang sederhana, sesuai untuk dibawa travel dan diletakkan di dalam beg

Hantaran Kahwin

Al-quran tag eksklusif wanita sesuai untuk dijadikan sebagai salah satu barangan hantaran kepada pengantin perempuan.

Siapa Yang Perlukan Al-Quran Eksklusif Wanita Tag by eNuur ni?

Bagi mereka yang ingin membangkitkan rasa semangat membaca Al-Quran dan untuk lebih memahami Al-Quran.

mother-397956_640

Diri Sendiri & Keluarga

Mereka yang paling ideal untuk mendapatkan Al-quran tag eNuur ini ialah anda sendiri beserta keluarga

Untuk Orang Tersayang

Al-quran tag eksklusif wanita adalah pilihan yang tepat untuk diberikan kepada orang tersayang

Haji-dan-Umrah

Ketika Umrah & Haji

Al-quran tag eksklusif wanita juga adalah satu barangan wajib yang perlu anda bawa apabila menunaikan umrah atau haji.

Ketika Travel

Al-quran tag eksklusif wanita yang mempunyai saiz yang sederhana, sesuai untuk dibawa travel dan diletakkan di dalam beg

Hantaran Kahwin

Al-quran tag eksklusif wanita sesuai untuk dijadikan sebagai salah satu barangan hantaran kepada pengantin perempuan.

Lima Jaminan Untuk Anda

Nikmati pembelian yang sungguh berbaloi tanpa sebarang risiko

money

Pulangan Wang 30 Hari

Jika ada kerosakan,serta tidak berpuas hati atau sebagainya maklumkan kepada kami untuk proses pemulangan wang

recommended

Produk Berkualiti

Al-quran Tagging yang cantik dan berkualiti
serta tag yang ditampal sangat kemas.

discount

Harga Yang Berpatutan

Harga al-quran tagging ini berpatutan di dalam pasaran, tag yang ditampal adalah secara manual dan sangat teliti proses penampalan tag.

present

Freegift Yang Menarik

Setiap pembelian al-quran tagging akan
dapat pelbagai freegift yang cantik
dan menarik.

reader

Tagging Yang Kemas

Hasil kerja tangan yang sangat teliti,
menjadikan tag pada al-quran tampak
sangat kemas

Soalan-Soalan Lazim

Berikut merupakan soalan-soalan yang sering diajukan berkaitan Al-Quran Eksklusif Wanita.

Tiada.Al-quran eksklusif wanita hanya ada saiz a5

Tag pada al-quran ini dibuat secara manual dan sangat teliti untuk memastikan kekemasan tag terjaga.

 Tag tersebut mempunyai stiker, tidak mudah tertanggal.

Sesuai kerana al-quran ini bukan hanya fokus kepada wanita, juga ada fokus kepada ayat yang berkaitan keluarga, asbabul nuzul dan ibrah (pengajaran)

Ya, kerana zip yang digunakan adalah zip yang berkualiti

Jangan Tunggu Lagi, Tempah Sekarang Al-Quran Eksklusif Wanita

image-payment