BESTNYER DAPAT BAWA AL-QURAN NI KEMANA-MANA. KECIL, COMEL & RINGAN!

Lebih 45,129 pelanggan bersemangat untuk membaca al-quran apabila menggunakan alquran tagging eNuur. Alhamdulillah sekarang dah tak perlu bimbang dah, sebab adanya Al-Quran Tagging comel ni, ringan, senang dipegang  dan boleh di bawa ke mana-mana sahaja. Nak bawa Travel dan Umrah pun boleh, muat diletakkan di dalam handbag tau.Comel sangat!

image2

5 WARNA COVER YANG ELEGANT

Al-Quran tagging ini hadir dengan 5 warna yang sangat elegant iaitu pink, purple , hijau, hitam dan merah. Bukan sekadar cantik, ia juga merupakan panduan hidup yang sungguh lengkap dalam 1 naskah indah ini.

KEISTIMEWAAN LAIN YANG ADA PADA Al Quran TAGGING A6 MAgnet

COVER YANG TAHAN LASAK

Cover Al-Quran tagging ini diperbuat daripada Polyurethane Leather yang sangat berkualiti tinggi dan tahan lasak.

image14
image12

ANTI SILAU

image13
Material ​ kertas yang anti silau dan ringan, sangat sesuai untuk semua peringkat umur.

LENGKAP DENGAN HUKUM TAJWID BERWARNA

Alhamdulillah yakin nak membaca Al-Quran dengan adanya panduan tajwid kod berwarna, tanda waqaf dan panduan berwaqaf.

image1

RESAM UTHMANI

Resam Al-Quran yang diterima pakai di Malaysia adalah Resam Uthmani. Cetakan tulisan juga memenuhi kriteria Resam Uthmani, yang mana tulisannya sangat jelas dan senang untuk dibaca.

BAHAGIAN DALAM YANG BERWARNA-WARNI

image18

Apabila membuka al-quran Al-Quran, rasa sangat seronok untuk membaca Al-Quran, helaian muka surat dan tagging yang berwarna warni, menceriakan lagi Al-Quran.

AL-QURAN TAGGING

Al-Quran yang ditampal padanya tag. Tag tersebut adalah mengenai doa-doa dalam Al-Quran, kisah-kisah nabi dan ​keypoint kepada terjemahan.

Contoh Ayat Tagging
✔ Keterangan ayat (contoh: Perniagaan dengan Allah)
✔ Doa (contoh: Doa zuriat)
✔ Ayat peringatan (contoh: Ingatlah Allah)
✔ Ayat larangan (contoh: Jangan putus asa)
✔ Perintah / suruhan (contoh: Jadilah pemaaf)
✔ Ayat pujukan (Anda sedih? Ada ayat pujukan)
✔ Tips (contoh : Cara berdakwah)
✔ Kisah-kisah Nabi (Nabi Musa, Nabi Adam, Nabi Nuh dan lain-lain)

TAGGING YANG SENANG DIFAHAMI DAN KEMAS

Alhamdulillah dengan adanya tag yang sangat kemas ini, lebih mudah
memahami maksud ayat al-quran. Ayatnya yang ringkas dan mudah
difahami.Jadi lebih tertarik untuk mendalami maksud tafsir tersebut.MasyaAllah

Stiker Juz

Mudah membaca Al-Quran dengan adanya stiker juz yang ada ditampal pada permulaan juz. Subhanallah, mudah sekali untuk mencari jika ingin membaca atau menghafal juz-juz tertentu. Biasa dengarkan orang cakap One Day One Juzuk (ODOJ) tu? Jadi, tag pembahagian juzuk boleh digunakan untuk capai target One Day One Juzuk. Dalam sehari target baca satu juzuk.

image10

Kelulusan Kementerian Dalam Negeri (KDN)

Al-Quran yang telah mendapat kelulusan dari KDN adalah Al-Quran yang telah melalui proses semakan dengan teliti dan bebas kesalahan cetakan. Alhamdulillah Al-Quran ini mempunyai kelulusan KDN.

image3

Tag Yang Ditampal Secara Manual

Tag yang ditampal adalah secara manual. Ditampal satu persatu pada ayat Al-Quran. Sebuah Al-Quran mengambil masa kira-kira 3 jam untuk disiapkan. Wow Al-Quran tagging eksklusif wanita ini hasil tangan je, sangat teliti proses taggingnya.

image4

Nafeesa dan Safeeya

Nafeesa ialah Al-Quran tagging yang mempunyai bilangan tag sebanyak 198 tag termasuk stiker juz. Manakala safeeya adalah Al-Quran tagging yang mempunyai bilangan tag sebanyak 383 tag, yang mana ia adalah sambungan dari tagging nafeesa. Tambahan 185 ayat menjadikan jumlah keseluruhan adalah 383 tag termasuk stiker juz.

1000 Buah Al-Quran yang Pertama akan Perolehi Freegift yang ISTIMEWA!

Wow! Bestnyer…. Beli Al-Quran tapi dapat pelbagai freegift yang comel-comel !
Berbaloi sangat-sangat! Kad doa yang mempunyai pelbagai doa Nabi, dicetak dengan corak yang menarik.
Kalendar meja yang cantik ni boleh diletakkan di meja pejabat tau. Kad zikir yang mempunyai asmaul husna dan mempunyai corak
dan saiz yang sangat comel.

TUNGGU SEKEJAP! Bukan itu sahaja tau..

contest-gelang-emas

Bagi setiap pembelian Al-Quran tag eNuur, anda berpeluang memenangi hadiah seutas gelang emas.
Sangat best, beli Al-Quran tapi dapat macam- macam. Best sangat. Rugi kalau tak grab sekarang.

MAKLUMBALAS POSITIF YANG DIBERIKAN OLEH PELANGGAN KAMI..

No data was found

Soalan-Soalan Lazim

Berikut merupakan soalan-soalan yang sering diajukan berkaitan Al-Quran Special Edition

Tag pada al-quran ini dibuat secara manual dan sangat teliti untuk memastikan kekemasan tag terjaga.

 Tag tersebut mempunyai stiker, tidak mudah tertanggal.

Sesuai kerana al-quran ini bukan hanya fokus kepada wanita, juga ada fokus kepada ayat yang berkaitan keluarga, asbabul nuzul dan ibrah (pengajaran)

Saiz tulisan Al-quran saiz a6 ini sesuai kepada remaja.

Anggaran saiz A6 adalah merupakan saiz poket dan muat untuk dimasukkan ke dalam handbag

Jangan Tunggu Lagi, Tempah Sekarang Al-Quran Tagging A6 Magnet.

image-payment